אלי כהן: "אפשר להוריד את מחירי הדיור ב-20%"

    אייל ראובן No Comments on אלי כהן: "אפשר להוריד את מחירי הדיור ב-20%"

    ח"כ אלי כהן במהדורת סוף השבוע: "אני חושב שאפשר להוריד את מחירי הדיור ב-20 אחוז. כמובן שזה לא יקח כמה שבועות. בניית מאה מטר עולה בין 600 ל-700 אלף שקל ומחיר דירת 4 חדרים בחולון 2.5 מיליון. מה שמייקר את המחיר זה עלות הקרקע והמיסים, לא עלות הבניה ומכיוון שזה תלוי בנו אפשר לעשות את זה"

    צילום: פלאש 90
    18:53
    14.05.24
    קובי פינקלר No Comments on לחימה במלוא העוצמה: לוחמים נפצעו בקרבות ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אלי כהן (הליכוד) שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי). "אנחנו צריכים קודם כל לנצח בראשון בנובמבר. להביא יותר מ-61 מנדטים", אמר כהן. "בבחירות הקודמות אנשים היו בטוחים שלא משנה מה יהיה הליכוד יהיה בשלטון והנה אנשים ראו שזה לא קרה. לפיד אומר בקולו שהוא ירכיב קואליציה עם המשותפת".

    הוא התייחס ליוקר המחיה: "כשהייתי שר הכלכלה סירבתי לחתום על עלייה במחיר הלחם. אמרתי שלא אתן את ידי לתוספת הזו. לצערי בממשלה הזו גם לחם הופך למותרות. בקופת המדינה יש עודף של 40 מיליארד שקל. המדינה בעצמה העלתה את מחיר החשמל, הארנונה ועוד, אבל לבעלי העסקים הם אומרים אל תעלו את המחירים".

    לדבריו "כשהייתי שר הכלכלה הורדנו את המע"מ באחוז אחד, אפשר להוריד אותו היום ב-2-3 אפילו. מחירי הדיור בשנה האחרונה בממשלת לפיד ליברמן עלו יותר מכל ה-5 שנים האחרונות גם יחד. אני אומר שזו לא גזירת גורל".

    עוד הוסיף כהן: "אני חושב שאפשר להוריד את מחירי הדיור ב-20 אחוז. כמובן שזה לא יקח כמה שבועות. בניית מאה מטר עולה בין 600 ל-700 אלף שקל ומחיר דירת 4 חדרים בחולון 2.5 מיליון. מה שמייקר את המחיר זה עלות הקרקע והמיסים, לא עלות הבניה ומכיוון שזה תלוי בנו אפשר לעשות את זה". 

    כהן חשף: "אני רוצה בעתיד להיות שר אוצר, למרות שהרבה רוצים לברוח מהתפקיד הזה. אני זוכר מאיפה הגעתי. הגישה שלי היא כלכלה חופשית אבל עם רגישות חברתית".



    0 תגובות